Annonsera

Vill du synas hos oss?

Vilken är din målsättning?

Vill ni nå den kvinnliga målgruppen är Wous en mediekanal som passar er!

Mixen av vårt content ökar bredden av den kvinnliga målgruppen. Vill ni öka varumärkeskännedom eller antalet köp? Vill ni behålla existerande kunder och nå nya? På Wous finns olika sätt att nu ut till er målgrupp. Vi kan enkelt styra din kampanj oavsett om ni vill synas nationellt, lokalt, storstad eller i ett antal olika städer?

Vi hjälper dig att skapa en genomarbetad kampanj och följer upp med statistik efter varje kampanjslut.

Displayannonsering

Bannerannonsering
Med samtliga bannersformat på Wous kan använda fast eller rörligt material. Du väljer!

Format:
980x240 px
250x600 px
320x320 px
Fast, swipe och video (jpeg, gif, htlm5)

Nativeannonsering
På Wous kan vi publicera native som är ett snabbt och effektivt sätt att få ut ditt varumärke eller dina produkter i en redaktionell miljö. Ni når våra besökare och kunder i en annan miljö och får möjlighet att ge dem mer information. Det skapar snabba och mätbara resultat och ökar varumärkeskännedom och förtroende för ditt varumärke.

Hur fungerar nativeannonsering?
Själva native-artikeln ligger i det vanliga nyhetsflödet på Wous. Läsaren ser artikeln och klickar sig vidare till en undersida på Wous där man läser artikeln i sin helhet eller på en landningssida på er hemsida. Kampanjuppföljning vid kampanjslut.

Podcastannonsering
Sponsring:
Annonser dynamiskt placerade i innehållet är integrerad i avsnittets innehåll i start och slutet av varje avsnitt.
 
Förinspelat ljud reklam:
En annan typ av annons placeras 2 ggr per avsnitt och är färdiginspelad ljudreklam, 15–20 sek. Annonserna levereras som pre-, mid- eller post-roll.
Kampanjuppföljning vid kampanjslut.

Annonsmaterial skickas till annons@wous.se senast 5 dagar innan kampanjstart. (Native 14 dagar innan kampanjstart)

MÅLGRUPP

Den medvetna, moderna och aktiva kvinnan som befinner sig i hela landet.

Intresserad av mode, skönhet, inredning, träning och resor.

Nyfiken, trendkänslig och social.

Intresserad av miljö och hållbara produkter.

Gillar att uppdatera sig och tar gärna in ny kunskap inom olika ämnen som tilltalar henne.

Håller ett högt tempo både på arbetstid och fritid och står för drygt 80% av inköpen till hemmet.